streda 4. júna 2014

BREAKFAST AT NEZNA'S

Ou jééé, konečne za mnou do Prahy prišla Melisa a bude mi v izbe obsmŕdať minimálne dva mesiace. Včera sme mali super a ultra produktívny deň. Ráno nás Něžná pozvala na kolaudačku jej nového bytu a raňajky, čiže fajn zmena po tých KIM CHI a podobných umelinách čo som dával doteraz každý deň. Byt bol super, jedlo bolo super a hudba jak by dal. O našich ikeáckych úlovkoch nabudúce.








sweather - H&M, jeans - Topman, ortho sandals - pharmacy in Prievidza, sunglasses - ASOS

16 komentárov:

  1. upravujes fotky v nejakem programu nebo takhle rovnou fotis?konkretne tyhle fotky..jsou nadherny

    OdpovedaťOdstrániť
  2. výborné! och, kráása.. uplne sa unasam :D dokonale fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Něžné závidím bydlení i vás !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zaujímavý život a ten bytík je rozkošný!

    Nedávno som narazila na jednu sériu fotiek, nie si na jednej ty? Tuším som podobný sveter na tebe videla a asi aj autor je podobného zmýšlania...
    http://refresher.sk/16740-Niekolko-typov-ludi-ktorych-by-si-v-MHD-stretnut-nechcel-3-bratislavsky-special

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nie niesom to ja, ale podoba tam je, vlastná sestra mi písala že či som to ja. :D

      Odstrániť
  5. co to je za objektiv? :) super!

    OdpovedaťOdstrániť